Zuzu88 benimde memede uyurdu artık nadir uyur ama 5 aylık olcaz bu hafta buyudu sanırım ondanda memede hep uyumuyo. Emziği cok tutan bebek değildi son günlerde memeyi tutmamak için direnirken emziği tutuyodu daha cok kandırıp memeyi vermeyi denediğimde. bende bidaha vermedim oda aramadı zaten. Tazyik içinde yöntemler var bende işe yaramadılar yada ben beceremedim arastırın isterseniz detaylar var cunku. Önden sağdım biraz gögüslerim acıdı bıraktım faydası olmadı. Arkama yaslanarak emzirdim hep tabi ayakta tutuyodu sallaya sallaya hafif dalır gibi olunca oturup arkama yaslanıp pıspıslar yine hafif sallanırdım arkama yaslanınca rahat emer oldu. Ama tazyik azalmadı makas tutusu öğrendim akısı yavaslasttm emerken tıkanmamasjna faydası oldu ama cok uygulamadım. Yatarak emzirmeye basladım baslarda emmedi sonradan kendi emer oldu yatarak yanyana bi süre öyle yaptık . Yatarken ağzından sızdığı için fazlası ağzınjn kıyısından o kolaylık oldu. Öyle öyle memeyi tutar oldu bide saatbası emen bebek normalde bende saati gelince emzirmeye kalkardım uğrasırdım tutsun diye şimdi mızmızlanmadan vermiyorm kendi yapısıyo hemen memeye artık . 3,5 aydır yasadık halada %100 cözdük denmez ama eskiye nazaran cok iyi durumdayız buna sukur diyorum