Masaltosunannesi 15 sag meme 15 sol meme emiyor kanıyor memelerim sagmaya gerek varmı emzirme bittikten sonra
Omay57 Masaltosunannesi rahatsızlık duyuyorsanız fazlasını sağın süt iltihab olurmuş gögüste kaldıkça kist haline gelirmiş
anne15 Masaltosunannesi iyi emmiş olmalı 15dk da sagmak gerekmiyodır ama doluysa daha boşaltabilirsiniz stoğunuz olur
Masaltosunannesi Omay57 sag gögsüm maalesef mastit ztn antibiyotik kullanıyorum mastit ve sagmadan dolayı kan akıyor