Nilcu Metil ben oğlumda 14 ay sonra olmuştum. Hiç şişlik ve rahatsızlık hissetmiyordum. Hissetmeye başladıysanız olursunuz belki. Şu an kızım 5.5 aylık olacak bunda da gayet rahatım 🙈 sıkıntısı gelmedi daha 🤭🤭
Sutbitkisi Metil olmadığı zamana görece daha iyiydi formum. Göbeğe genetik yatkınlık çok fazla bizde. O sebeple net bir ayrım yapamadım ama daha enerjik daha yenilenmiş gibiydim. Sizde o kadar sürmez umarım. O davul hissini 2 sene yaşamak çok zor bilirim. 🌹
Goktugunannesiseda52 Meslina06 Ben doğumdan 3 ay sonra hasta oldum merak etme normal bu durum annem beni doğurduktan 1.5 sene sonra hasta olmuş