MotherofDerin
Kızlar besin alerjisi şüphesiyle çocuk doktorumuzun istediği idrar kültürü ve gaita testlerini yaptırdık. Bugün sonuçlar çıktı . Gaita da kan yok ancak idrar da mikrop üremesi varmış. İdrarı poşetle kendim evde almıştım. Panikle ve bilmeden tam anlamıyla temizliğini yapmadan poşeti yapıştırmıştım. O yüzden o mikrop kakadan da bulaşmış olabilir dedi doktor. Ama idrarda da olabilir dedi. Bu yüzden gidip sonda ile idrar verdik . Gram negatif bir mikrop olduğu için de kana karışırsa sıkıntı olur biz 3 günlük antibiyotik tedavisi uygulayalım dedi :( 3 günlük iğne verdi. Sonuçlar Pazartesi çıkacak. Ama belki de boşu boşuna ilaç vermiş olacağız. Zaten gazlı kolik Bebek. Tam bakteri florası oluşmaya başlamışken birden tekrardan başa mı dönmüş oluruz sizce antibiyotik kullanarak ? Doktorum kendi çocuğum da olsa tedbir amaçlı antibiyotik başlardım dedi. Var mı Benim durumumu yaşayan ?