Kbilt sabır taşı gerçekten işe yarıyor .. ilk gün 5 saat ağladı uzandırdım çizgi film açtım belini pışpışladım uyudu,2 saat sonra kalktı me yaptıysam uyumadı en son bebek arabasıyla evde tur attım uyudu. 2.Gün 3 saat ağladı,sabaha karşı uyandı yine bebek arabası (birdaha yapmadım alışır diye) DÜN 3.GÜNDÜ GECE 1.30 DA UYUDU HİÇ KALKMADI 😂😂😂😂😂