Duygu190 Merhaba anneler, 9 aya 1 yaşına hatta 2 yaşında emzirmeyi bırakana kadar ek gıda vermeyen anneler olduğunu okudum gördüm bazı doktorlar da varmış öneren .Aranızda yada çevrenizde var mı böyle geç başlayan öneren önermeyen ?
Emin_e Duygu190 benim kuzenimin esi oyle yapti ogluna 9. Ayda basladi ek gidaya ama bebek cok fazla kilo aliyormus ona doktoru o sekilde tavsiye etmis o yuzden demisti
Sutbitkisi Kuzenim de ek gıdaya geç başladı epey. Ama çocuk hiçbirşey yemiyor 4 yaşına geldi hala doğru düzgün nişey yemez. O sebeple sürekli söyler keşke vaktinde başlasaydım böyle olmazdı belki diye.