10 dakika ya da yarım saat uyuyor uyanıyor. Cıldırıcam doğduğu günden beri en fazla 1 hafta düzenli uykusu olmustur. Karnı aç olamaz mama veriyorum anne sütüne ek. Altını temizliyorum gazını düzenli çıkarıyorum. Çok hareketli olduğundan kundaksızda uyuyamıyor. Sadece yıkadığım saatlerde 1 2 saat uyuyor. Arkadaşlarım sürekli nefesini kontrol ederdik diyor çocukları icin. Ben hiç bunu yapacak fırsat bile bulamadım ☹️ Bir de gözünde biriken çapak var. Büyükler bir yeri agrıyordur çapaklanıyorsa diyor siz ne düşünüyorsunuz?