Hale-kd ayrıca sizin mastit olduğunuzu sanmam, göğsüm yara değildi ama çok sızlardı ağlardım emzirirken kıyafet dokunsun istemezdim çok krem kullandım, kalkan anında kesti sızısını, göğsünüzden akan sütün içinde beklediği için ve süt de yağlı olduğundan iyileşti baya bir süre taktım, sonra sızladıkça kullandım geçti bitti