ikra4
merhaba 2 buçuk aylık kızım var idrar genişlemesi diye doktorumuz tesiş koydu böbreklere idrar kacmasiymis takip edilmesi gerektiğini söyledi gerileme olabilir dediler ama olmamış başına böyle birşey gelip atlatan var mı ilerki aşamalarını düşünmek istemiyorum allah korusun ilerde böbrek yetmezliği bile olabilir mis