Arkadaşlar bebeğimin 8 aylık olmasına az Bi zaman kaldı. Bebeğimin çamaşırlarını artık ütülemesem diyorum. Çamaşırlarını kendimizinkinden ayrı, sabun tozuyla yıkayıp, güneşte kurutuyorum zaten. Çok şükür herhangi bir şeye alerjisi falan da yok. Sizler nasıl yapıyorsunuz?