DenizDamla Linaninannesi34 Yoyko hotmom.👌🏻Benim gönlümde başka bir araba vardı ama eşim herzaman ki gibi bana sormadan benden habersiz almış bulununca benim istediğim arabayı alamadık.😂Yine de memnunum güzel araba.☺️
Deletedmom334 Linaninannesi34 yoyko city travel sistem 👍 hem kolay katlanıyor bagaja rahat sığıyor hem uçakta falan kullanılabiliyor
feyza_sare Linaninannesi34 Baby2go 2014 master cabin bebek arabasıyla aşk yaşıyorum bi elimde şişko kızım bi elimde bebek arabası apartmanın önünde öyle açıyorum asansörden inince basamak var dış kapıya kaldırmak zor oluyor kızımı
Littlemisssunshine Linaninannesi34 chicco trio sprint. Hem anakucaklı hem de baston pusetli. Tek arabayla çocugu 2 yaşına getirdik maşallah
FtmYigitim Linaninannesi34 valla çarşıya kucağımızda götürdük uyudu kaldı ve çok zor oldu bulduğumuz ilk mağazaya girdik markasına bakmadan aldık arnica baby eltimde aynısından kullanıyor 1 senedir gayet memnun bende memnunum🌸
ilknurgoksu Linaninannesi34 Kraft profit 👌🏻Alt haznesi çok büyük bütün market, pazar alışverişimi alıyor içine ayrıyeten poşet taşımak zorunda kalmıyorum
Giraysmom20 Linaninannesi34 çok hafif kolay açılıp kapanıyor bebek için bel destek minderi var keza diğer destek minderleride oldukça dolgun ve bedenini sarıyor bunlardan dolayı aldım sürüşü keyifli bir araba
anne15 Linaninannesi34 su an pierre cardin escape modeli aldık kullanıyorum memnunum sürüşü hafif kolay hareket ediyo katlaması kolay. Buna karar verene kadarda chıcco best best friend casual cadillac ve prego quattro arasında kalmıstım pierre cardini görünce direk ona karar verdim daha hafifti onlardan. Sürüşü aynı hepsi güzel yağ gibi kayıp gidiyo yolda hakimiyyetide güzel zorlanmadan sağa sola dönüyo
espalp Linaninannesi34 Tripper mercury baston kullanıyoruz. Oldukça az yer kaplıyor, hafif, arkaya çok güzel yatıyor, oğlum içinde rahatça uyuyabiliyor, tentesi uzun, ayak kısmı yükselebiliyor ve fiyatı uygun 🙏🏻
BuseCan Linaninannesi34 joie travel sistem. Rahat konforlu olduğu için herkesin tavsiyesi ile aldım gayet memnunum
Anana Linaninannesi34 Quinny zapp flex plus aldım. Çok severek kullanıyorum. Dağ bayır geziyoruz. Çok memnunum. O kadar sağlam bir araba ki. Tek sorunu biraz ağır olması. 9,5 kg.
cinar-annesi Linaninannesi34 Bagi easyfold açıkçası tipine bakarak almıştım 😂 ama çok memnun kaldım 1 yaşındaki yeğenimde yoyko hotmom var onun arabası çok ağır ve çok yer kaplıyor. Bizimki hemen katlanıyor ve az yer kaplıyor. Sürüşü çok rahat, kaldırımlara falan çok rahat çıkıyor
Ataninannesi Doona kullandım artık küçük geldiği için hamilton aldım. Doonadan çok memnundum ama hamiltondan da memnunum şu an kendi kendine kapanıyor.
CemileF Ataninannesi bende de doona var sma sanki içinde rahat etmiyormuş gibi geliyor. İki büklüm kalıyor bebeğim 3 aylık daha.