Esilanur yeğenimde de kullanmıştık ordan bilerek almıştım, tadını sevmese içmez diye düşünüyorum çünkü burdaki yorumlardan mamayı içmiyor falan diyenler var, birde aylık kilo alımı 1 kilonun üzerindeydi gayet iyi dediler beslenmesi de iyi demekki, çünkü emmiyor mamayla besleniyr