Dumery sırtında yara kızarıklı yok. Şimdi banyo yaptırdm. Banyo öncesi bebe yağı sürdüm burdan tavsiye ile. Banyodan somra baya düzeldi kulakları. Banyodan sonrada yağladım. Yalnız sivilcelerde azaldı ona sevindim ama kolunda dirsek kısımlarında sivilce cıkmıtı bu sabah.
sizde dirsek yazmıssınız ya bu kötü bişey mi?
şuan başındaki sivilceler ve kulagındaki egzama gibi şey baya soldu sürekli nemli tutucam.
doktora randevusu aldmda salı sabah boşmuş en erken bi gün daha dayanmalıyım🙈