BetulS çok teşekkür ederim, çok uzun zamanımız kalmadı burada ama aklımızda olsun:) 4. Murat’ın doktorları da çok iyi, maalesef kızım 24 günlükken bronsiolit olduğu icin bir hafta yoğun bakımda kalmıştık. Çok ilgilileri sağ olsunlar. Biz ülfet hocaya işimiz dolayısıyla mesai saati sonrası gidiyoruz, 7-8’e kadar muayene ediyor. Fakülte de o saatlerde görece biraz daha boş oluyor.