Bugsebaz Kızlar dogum yaptıktan sonra bebişe kulak muayenesi yapıldı hastanede ama iki kulaktanda kalmış sizce gerçekten duymuyor mu kiii 😞😞 15 gün sonra tekrar baktırın dediler böyle başına gelen var mı