Tubaeyvz merhaba mart doğum oldu mayıs da işleme alinmis mayıstan beri odeme asamasinda yazıyor ptt de diyo ki ödeme aşamasında şuan bu normal mı
sehribannn Tubaeyvz bence değil beb 15 haziran da doğum yaptım temmuzun içinde aldım bendede ödeme aşamasında yazıyordu e devlette aldım ama yani
17ekiim Tubaeyvz benimde ödeme aşamasında yazıyodu PTTye gidip aldım hala ödeme aşamasında yazmaya devam etti
Ecrinbzkrt Canım benımde öle yazıyodu sureklı pttye gıdıp sordu eşim ben dogumdan sonra 45.gun aldım e devlette hala ödeme aşamasında dıo sen veya eşin gıdıp sürekli sorsun biz öle öğrenıp aldık