Mom4775 Tiplerini çok beğeniyorum ama konforundan emin olamıyorum bir türlü. 3 aydır yürüyor ilk adım ayakkabısı olarak almayacağım yani. Ne dersiniz alınır mı?
Deletedmom318 Mom4775 O tarz değilde patik gibi alabilirsiniz. Ben ilk yürümeye başladığında Coco patikten almıştım. 2-3 ay onlardan giydi sonra ilk adım ayakkabısı aldım
Mom4775 Deletedmom318 coco patik var hiç giymedi yaza denk geldiği için. Öylece kaldı. İlk adım olarakta adidas almıştım onlar olmuyor artık ayağına. Şimdiden sonra ilk adım ayakkabısı almaya gerek var mı ki?
Deletedmom318 Mom4775 10 aydır yürüyoruz ben hala ilk adım alıyorum 🤭😅 ilk adım derken spor ayakkabı alıyorum. Nike revulation 4 çok güzel. Yumuşacık rahat bir ayakkabı
Mom4775 Deletedmom318 çok kısa süre giyiyorlar diye bu kez nike adidas vs almayayım diyordum aslında 😕
Deletedmom318 Mom4775 Viccoda bakabilirsiniz. Aynı durumdan bende muzdaribim. Genelde iyi bir ayakkabı alıyorum. Çünkü ayakları yeni yeni şekilleniyor giydikleri şeye göre şekil alacaklar diye dikkat ediyorum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum🤷🏼♀️