AselinAnnesi33 Merhaba anneler bebegim 4ay 15 günlük ve laktoz intoleransı çıktı mukuslu kaka ve geçmeyenn ishal belirtileri ile gittik bir aydır relectaz kullanıyorm laktozsuz tüketmeme rağmen geçmiyor var mı aranızda aynı sıkıntıdan olan
dertlikerkenez AselinAnnesi33 geçmiş olsun. Geçmeyen şey mukuslu kaka ise ancak ek gıda ile beraber azalıyor.
AselinAnnesi33 4242belinay popoda sürekli piişik sebebi köpüklü yeşil kaka asir içerdfinden yakıyor ve pişik hep geçmiyor gaz da yapıyor
Tcdd Benim büyük kizimda olmuştu böyle direk inek sütü içeren herşeyi kestirdiler.keci sütü keçi peyniri kullandım sadece .içinde inek sütü olan herşeyi bı hafta kesin bı öyle deneyin bence ise yaricak
AselinAnnesi33 Tcdd doktor bana da süt ürünlerini laktozsuz kulnmamı söyleri yoksa kullanmıyorz dedi keçi sütü daha çok inek sütü alerjişnde kullanıyorlar die biliyorm ama
AselinAnnesi33 Asyah- aynen bizim de geçmiyor doktor bunun geçici oldgnu sölüyor ama 1 aydr pişik ishal mukuslu hep aynı ben hiç bişe tüketemiyorm
AselinAnnesi33 Kakası sulu aslında ishali geçti ama tekrar başlayabliyor ama genel sulu ve günde ortalama 4 ile 7 arası kaka yapıyor hergün