Merhaba arkadaşlar,
Sab Simplex’i ve Biogaia’ı kullanıp bıraktıktan sonra bebeklerinizde her hangi bir sıkıntı oldu mu? Bağırsak problemi, gaz problemi gibi. Ben ufak ufak kesmeyi planlıyorum ama bir yandan da beni neler bekliyor merak ediyorum. Bağırsakta her hangi bir tembelleşmeye sebep olmuş mudur? Doktorlar 1 seneye kadar da kullanabilirsiniz bir sakıncası yok diyor. Bebek sonuçta kullanmak ne kadar sağlıklı olabilir ki? Bilgi ve deneyimlerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.