2 ay 5 gunluk bebegım bir iki haftadır memede ağlıyor her seferınde ve hergun degıl ama neye gore değişiyor anlamadım doktorumuz gazı olduğundan emmek ıstemıyo olabılır dedi kilo alımının gayet iyi olduğunu söyledi sütümde geliyor hatta ağzından cıkardıgında akmaya devam ediyor niye emmek istemiyor anlamıyorum meme değiştiriyorum ama yinede ağzını bile kapamıyor sadece ağlıyor yalancı meme verince susuyor biberon 3 kere kullandık oda cok farklı gunlerdeydi sadece bir öğün arkasından tekrar meme vermiştim bi fikri olan varsa lütfen yardımm