HafsaMoms e devletten pasopart kayıt ücretini bir kuruş vermeden yapabilirsiniz. Ben turkcell iletişim danışmanlığı yaptım 3 sene mağazada çalıştım. Gelen müşterleri alt bayilere yolluyorlardı sonra ek kazanç olsun diye 50₺ karşılığında e devlet hesaplarından pasaport üzerine ben işliyordum. Telefonla ilgilenen yakınlarınız tanıdığınız varsa daha az miktara işletebilirsiniz telefonu. Becerebilirseniz kendinizde yapabilirsiniz fakat bşraz meşakatli bir iş. Yapacak birini bulamazsanızda direk kvk garantili bir telefon alın aynı paraya geliyor zaten..