Ozlemzeynelkayar levent temele çocuğum bebekken gitmiştim bebeğimi bırakın benimle de çok ilgilendi çok iyi Bi Dr. Bülen firiğede bebeğim rota virüsü olmuştu oda çok iyi ilgilendi hastanenin en iyi ilgileneni diyebilirim hiçr yakınlığımız olmamasına rağmen başka yerleri arayark bize bakmalarını söyledi birazcık pimpirikli bir Dr sadece ama buda iyi bnce