Humus Ayseeeeedoruk sutu nasıl ıcırıyosunuz bıberonlamı. Benımlı hem sut ıcmıyor hemde bıberon kullanmıyor aslında yatarken bıberonla sut verıp uyutmak ısterm
Ayseeeeedoruk Humus Evet çok az sütü ısıtıp o şekilde içiriyorum . Çok ısınan süt içindeki vitaminlerini kaybediyor . Ilıtıyorum 2 dk biberona döküyorum veriyorum .
Humus Asya2402 bıberon hangı marka kullanıyosunuz. Ikı yasa yaa bıberonların agzı ne kadar delık oluyor. Daha once almıstım basıt bı bıberon agzında uc kucuk delık war yeterlı degıl. Bende gece yatarken aut vermek ıcın bıberona alıştırmayı dusunuyorum
Ayseeeeedoruk Humus 2 yaşta gaz sancısı olmadığı için bence her türlü biberon olur . Uçuda ayrı satılır. 18+ alın ucu daha açık
Asya2402 Humus mam marka biberonlarımız.Ucu da x ölçü yani en büyük.Normalde bu aylarda biberonu bırakmamız lazımdı ama gece uykuda beslenmek istediğinde mecburen veriyorum
Esdoel Ikicocukanasiyioldum kızım 3 yaşında gerçi Haziran’da girdi sabah öğlen akşam bizle yer gece yatarken de ballı süt içer asla sütünü içmeden uyumaz 1 yaşından beri böyle
Ikicocukanasiyioldum Esdoel benim kızım sade süt sevmedi çikolata süt içiyor buharalar yemek yemiyor saat 10dan beri uğraşıyorum bir omlet yesi diye ama yok çok Üzgünüm 😓
dygymn Oglum 23 aylik,mamayi bu hafta bıraktım,devam sutlerinde şeker oldugu icin normal süt veriyorum ben,bazen balli süt yapip iciriyirum bazen muzlu
balcicegin_annesi Asya2402 bende öyle yaparım hakiki bal alırım bir çay kaşığı içine koyarım öyle veririm siz bir şey koyuyor musunuz yoksa saf verilmesi daha mı iyi acaba
Asya2402 balcicegin_annesi Devam sütünü sade veriyorum.Balı öğle saatinde yediği meyveli bisküviye koyuyorum
Balannesi Ikicocukanasiyioldum 2 yaş sendromları inatlar iştahsızlıklar sıcaklar ☺️ Benim oğlumda aynı şekilde bi gün çok yerse 5 gün yemiyor akışına bırakın yedikleri onlara yetiyor.