AYLININANNESI2020 Merhaba guzel ve fedakar anneler Bana ilk baslarda yorurlur bi vakot sora bikarsin sut sagip vermekden dedler fakat ben tam tempo devam BEBEGIM 2AYLIK VE 2AYDIR SAGB VERYORM SIZLER KAC AY SAGARAAK DEVAM ETTINIZ
Purple13 AYLININANNESI2020 5 buçuk ay yine sağardım çıkmıyordu artık keşke olsada sağsam anne sütü gibisi varmı.
Eymensmomm AYLININANNESI2020 gündüzleri sıcaklıyotuz emmiyor çok sağıyorum 5aylğız hastalıklardan korusun sütümüzde olsunda mühim değil emmiş veya biberondan içmiş (Geceleri emiyor daha çok keyfimiz nasıl isterse 😅)