yuksel07 ilk gunumu evde gece aglyarak gecrmstim kesntsz sabaha kdar aglamsti..napcam netcem derjen kendimde aglamistm :( bakamicam beb anne olamicam dye delirmistm.tek basimaydm..we bebegm karnmda kamasni yaparak dogdu ve rezene icirene kadar 3 gune kadar kaka yapmadi we o 3 gun dogduma pisman oldum..heleki yalnzsanz cok zor..ama ilk gunler uykuyu malesef blmiyolar..banyoyu gec saatlerde yaptr oyle yatr hurafelere inanma..zaten yenidogan 3 saatten fazla uyutulmaz..eczanedende tiryak al emzik veriyosan arada batir ver ballar gibi uyur..
Baharmelis Benim kizimda şuan 3 ay 11 günlük benim bebegimde hep gunduzu gece zannediyordu hiç karismadim uykusuna bundan 1 hafta önce düzelmişti şuan tekrar bozuldu üzülme şuan daha çok küçük zamanla alisicak