balcicegin_annesi [silindi] dondurma hasta etmez etseydi bademcik ameliyatı olana önerilmezsi ☺️ Ben kızıma 20 ay olunca başladım vermeye o da 1 top yer yemez de ☺️ Ama sıcak havalarda bazen çocuklar ister heves eder
[silindi] balcicegin_annesi bademcik ameliyatından sonda, ağırları dinsin diye verilir diye biliyorum ben, ailecek bademciği alınmış insanlar olarak 🌝 ama sizin gibi 70-80 arkadaş da aynı fikir de hasta etmeme konusunda 🎈
[silindi] Herkese çok teşekkür ederim. Demokratik oylama ile kazanıp eşimi mağlup etmiş durumdayım. yaşasın annelerimiz, yaşasın demokrasi. 🌝 ben şimdi dondurma yapmaya gidiyorum. balcicegin_annesi Zeynepazram Ikrazumra19 Seherronya Demirac19 Mom987 Ikrazumra19 aramsamsam Organiktavuk
[silindi] Zeynepazram denemedim ama bi çok yerde bu tarifi gördüm; donmuş meyve, robottan çekliri kalıba konur dondurulur verilir. Kalıba konmuyorsa direk de tüketebilir.. 🌝
[silindi] Organiktavuk hazır hangi marka veriyorsunuz ? Olur da kendim yapamazsam aklımda olsun diye..
Zeynepazram aramsamsam buzzz muuu allah akıl versinn!!! İnsan icine bi meyve katar vicdansız garııı 😀
[silindi] Zeynepazram pekmez katmasan ? Buzlanıyorsa duyundan dolayıdır.. sevmiyorsa da çok büyük kayıp değil diye düşünüyorum yeterki normal şartta tüketsin meyveyi 🎈
Zeynepazram [silindi] süt yumurta aletjisi oldugu icin bende diyetteyim daha cok kendim yemek icin yapıyorum ama 2 3 cay kasıgı yerse veriyorum