Nerden bulastı bilmiyoruz 2 haftadır kasntm vardı her tarafım özellikte göğüs çevresi kollar karın isilik gbi ckıyor Du sıcaktan sandım oğlumda da aynı şekilde isilik gbi olıyordu sonra git gide büyüdü sivilce gvi oldu doktor uyuz olmuşsnz dedi kwellada losyon verdi 5 gün arayla uygulayn dedi ama bana mısın demiyor çok kötü kasınıyprum ben böyleysem oğlum nasıldır kaşıntı geceleri artıyor oğlumda geceleri huysuzlaşmaya başladı m3 yapıcm bilmiyorum siyah kokulu Bi krem varmış doktora onu ver dedm bebeğe ağır gelir dedi ama tek o geçiriyormş bu lanet hastalığı aranızda olan var mı ne önerirsiniz 😔😟😟