Ben ilk hamileliğimde 35 g0nl0kken denize girmiştim ama yüzmedim sadece boynuma kadar suya girdim ve çıktım. Su soğuk olduğu için Ertesi gün acillik olmuştum ağrıdan sızıdan çok ağrı çektim ben. Cahilliğime veriyorum daha 22 yaşımdaydım. Şimdiki doğumumda hazirana denk geldi hiç denize gitmedik zaten şimdiye kadar corona var diye gitsemde girmem asla… daha çok taze bence girmeyin tıbbi olarak sakıncasını bilemem ama çok ağrı çekmeyün diye diyorum 🤗