Bugsebaz benim bebeğimin gündüz uykusu hiç yoktu. En fazla yarım saat ama gece aralıksız uyurdu. Demekki gündüz uykusu olmadanda büyüyorlar.2 gün denemekle birşey kaybetmezsin.2saat 3 saatlik uykuya müsade etme bakalım birşey değişecekmi.tabi gece rahat uyuması için o uyanmadan senin belli süreler ile beslemen gerekiyor.acıktığı için uyanıyorlar cougunlukla.
bebekler rutini seviyor bence. Uyanık kalma süresi 1.5 saati geçmeden kısa kısa uykular aldırabilirsin gündüz. Beslemeyide yine aynı şekilde.