Merhaba. Anneler sormak istediğim bir konu var kızım 3 aylık 4 gündur kaka yapmiyo fitil koyunca hafif sulu kaka geliyo agliyo çok ama yapmiyo doktora söyledim ama fitil kullan dedi sizce normal mi böyle bir duruum yaşayan var mı bazıları süt yaramasi falan da diyo çok tuvalet yapan bir çocuk bir anda böyle oldu.