Alpaslaninannesii kizlar internette tam net bisey bulamadim boyuyan varmi bazilari süte gecer demis bazilari yok diyor
mrvcr Alpaslaninannesii ben bebeğim 2 aylık falandı röfle yaptırmıştım. doktorum sorun olmaz demişti. sonra da araya pendemi falan girdi bi daha gitmedim ama bu aralar tekrar düşünüyorum.
mirayilknurtolga Alpaslaninannesii doktorum hamileyken bile 7 aydan sonra boyayabilirsin demişti ama ben boyamamıştım. Doğumdan 2.5ay sonra boyattım. Bir sıkıntı olmadı..
Asklepios Alpaslaninannesii bende boyadım canım loraelin amonyaksız boyasıyla ilk 40 geçmişti ikinciyi bayramda boyadım