Bebeğim 4 aylık olduğu gün aşıları yapıldı. Akşamına biraz ateşlendi huysuzlandı ve o zamandan beri 3 gündür memeye gelince çığlığı basıyor emmek istemiyor. Sadece kendi keyfi geldiği zaman günde 1 kez falan normal emiyor. Sağıyorum ama biberonu bile diliyle itiyor zorla veriyorum az biraz içiyor. Çişli bezleri azaldı. Çok moralim bozuk çocuğumun dengesi bozuldu. Ne yapacağımı bilemiyorum :(