Tugbad95 merhaba, bebeğiniz hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Emzirme danışmanı hep son kaldığın memeden başla demişti bana ve hep öyle yaptım ki önsüt+son sütü alabilsin. Son süt, sütün yağlı ve besleyici olan kısmı. 6 aylık oldu bebeğim. Toplasan 6 defa sağmışmışım. Hiç sağacak vaktim olmadı. Eğer sütünüz yetersizse, azsa sağmak artırıyormuş. Ama onun dışında gerekli değil. Zaten sağdığınızda gelen süt ile bebeğiniz emdiğinde gelen süt birbirinden farklı oluyor. Bebek emdikçe her zaman daha çok süt gelir.