kubrab38 Aminenur06 bebeğim dört ay 10 günlük 3 aylıkken bıraktık çok memnunum. Damlasını kullandık akşam 20 damla veriyordum
Giraysmom20 Aminenur06 bize oğlum doğduğu zaman damlasını vermişti doktorumuz ama asla işe yaramadı bizde
Aminenur06 Poncik38 bütün gaz damlalarını kullandım 2 buçuk aylık bebeğim birtek bu kaldı nasıl kullanıyorsunuz
Poncik38 Aminenur06 1aylıkken basladk 5ml ölçeği bebeğn gazına göre ayarlıosunuz en fazla 6kere vereblrsnz günde 2aylık ken bıraktık gazı kalmadı
Aminenur06 kubrab38 1 buçuk ay kullanımızda azaldı mi benim kızım gündüz hiç uyumuyor sürekli beşikte sallıyoruz sallamayı bırakınca ağlıyor yoruldum çok
kubrab38 Aminenur06 aynen canım bizim doktorumuzda deneyerek gorecez demisti. Her bebek farklı olduğu icin aynı etkiyi yapmıyor malesef. Ben ilk zinco kullandım faydası olmadı nurse denedik memnun kaldik
kubrab38 Bir buçuk ayda tamamen bitti kendi gazını çıkartıyor çok şükür canım. Bacaklarını karnına doğru çekerek ağlarsa gaz sancısı olur derler. Belki başka bi sıkıntısı vardır canım.
Aminenur06 kubrab38 2 buçuk aylık ama artık çok yoruldum hiçbir iş yapamıyorum canım kızım beni çok yordu
kubrab38 Aminenur06 o aylarda normal canım. Ben daha yeni yeni ev işlerini yapabiliyorum. Oda süpürüyorum sadece ayda bir siliyorum. Büyüdükçe biraz rahatliyorsun. Başlarda ben yüzümü yıkamaya bile fırsatım olmuyordu🙈