Mehtap-nur Gece sağdığım süt buzdolabında duruyordu. Bir kısmını çıkarıp ısıttım (sıcak suda bekleterek). O arada bebişim uyudu. Şimdi bu ısıttığım sütü soğuyunca yeniden buzdolabına koysam olur mu?
Busramusti Mehtap-nur ben öyle zamanlarda dışarıda bekletiyorum 3 saat durabiliyor zaten çocuk uyanınca onu veriyorum tekrar ısıtmıyorum bende