Minikbirask Hm ayaksiz tulumu chicconun 9 12 ay sorunu olmayan tulumu ayrica sifir 9 12 ay arasi tulum var elimde arkadaslar ilgilenen olursa yazabilir ayrica sepet besik hic kullanilmayan yurutec var elimde hediye geldi baska vardi kullanamadm
Minikbirask Minikbirask bir defa bile giyilmedi uludaga giderim diye almistim orda rahat oluo gidemedm oyle kaldi 🙃
Minikbirask yigitalpinannesiii insallah soguk yerde oturuyorsan cok iyi kisin ama o kadar soguk degilse bilemicem ici yumusacik pamuk gibi cok rahat oluo buna benzer bitane saha var hastaneye felan giderken hemen alt ust giydirip icine koyup cikiodum tamamen kapattigi icinde rahat uyuyodu
yigitalpinannesiii Minikbirask çok soğuk değil açıkçası burası adana osmaniye kılıcın alıyorum olmaz mo acaba
Minikbirask yigitalpinannesiii bende samsundayim cnm usengec olanlar icin iyi bise benm bebegm kolik bebekti kundak gibi olunca disarida rahat uyuyodu sknti cekmiodum uyku sorunu coktu