Bekeb 4 aylık bebeğim idrar yolu enfeksiyonu içinKlavunat antibiyotik şurup kullanıyoruz. kullanan var mı yan etkisi oldu mu ?
ant331 Bekeb ben başka kullandım aynı sıkıntıdan. Bir defa çok fena ishal gibi yaptı. Şimdide tam tersi kabız gibi. Normalde günde 4 defa yapan çocuk 2 defa yaptı. Amoklavin gibi bir ismi vardı ilacın.
Esmataha Bekeb canım her bünyede etkisini farklı gösterir. Yani bize yan etkisi olan ilaçlar sizde sorun teşkil etmeyebilir. Herhangi bir yan etki görürseniz doktorunuzla iletişime geçin. Geçmiş olsun.
Deletedmom_26 Bekeb antibiyotiklerin çoğu ishal yapar diye biliyorum zaten az ishal durumu oldu bizde
Bsyaaa Bekeb bizde de enfeksiyon var agumentin kullandık biraz ishal yaptı onun dışında bi yan etkisi olmadı