Benimde oğlumda 2 aylıkken başlamıştı, yaklaşık 4.5 aylık oluncaya kadar devam eden egzaması vardı yanaklarında, gittikçe artıyordu. Doktorun verdiği kremleri kullanınca daha da arttı, her yolu denedim, vazelin sürdüm, terletmemeye çalışıyordum, inek sütü ürünlerini tüketmiyordum. Tam geçti diyordum, yeniden başlıyordu. En sonunda Pai’nin bebekler için olan kremi işe yaradı, çok şükür şimdi daha iyi gibi😊