Yelizhtpoqlu Naz1905 canım eczaneden mi alıyorsun ben netten sipariş ediyorum kırmızı beyaz eczaneden aptamil 1 3’lü paketlerden normalde 180 civarında dediğim yerde 135’e alıyorum 3-4 hafta gidiyor bize
Zeynepaysimam Naz1905 biz hepsi buradadan sipariş veriyoruz hep , 1300 kg 149 tl biz 2 kutu veriyoruz 2600 kg 300 tl tutuyor yuvarlak hesap olarak, 1 ayda gidiyor kızım sadece mama alıyor 4 ölçek yiyor
btlbtl Naz1905 aptamili bırakalı çok oldu similac kullanıyorum 850 grami 65 tlye aliyordum ilk en son 86 tlye aldim her eczane farkli soyluyor kafayi yemisler 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
mom_1_ Naz1905 Aptamilin fiyatı gerçekten uçtu. Ebebekte 900 gr 104 tl’ye almıştık en son şimdi baktım 109 tl olmuş yine. Fiyatları çok değiştiriyorlar heryer farklı. Eczanede 180 tl’ye almıştım bir kere hiç bi yerde bulamadım diye 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun...
Naz1905 Yelizhtpoqlu yok cnm marketten alıyorum hep aynı yerden. İnternetten almadmm hiç öle yapym bende o zaman tşkkr ederm
Naz1905 Zeynepaysimam o zaman kafalarına göre çıkartıolar markettekiler hatta bu ne ya 15 tl zammı olur dedm. Sanırım bende artık internttn vericm hemen geliyormuki peki
Yelizhtpoqlu Naz1905 hafta sonuna denk getirmemeye çalışın ben geçen ay sabah 11-12 gibi söylemiştim ertesi günü öğlen geldi Bugünde sipariş ettim büyük ihtimal yarın gelir
Poyraz Bende laZım olur diye sma mama var hiç açılmadı ihtiyacı olana eğer kullanan varsa ücretsiz verebilirim
Poyraz Gamze77 yok açılmadı 4 aylığız ihtiyaç olur diye 2 adet aldık 1 i açıldı onu attık 2 aymış onun süresi.. biz İstanbul’dayız Mardin merkez mi peki ?
Naz1905 btlbtl aptamili içio bebeğim. Aynen öle vallaaa bence rastgele fiyat degştriolar gibime geldi