Alparslanim Hayırlı günler kızlar size bisey sorup daniisicaktim bugün adet oldum sprial taktırmak istiyorum pazartesiye randevu aldım devlet hastanesine pazartesi direk takarlar mi ücretli mi bide yardımcı olursanız sevinirim
Alparslanim minnos_annesi randevu vermezler dimi 4 aylık 20 gün oldu doğum yapalı 2nci adeti görüyorum
minnos_annesi Alparslanim sanmam canım aynı gün takarlar adetliysen eğer adet olmadan taktiracaksan gebelik testi yapıyorlar öyle takıyorlar o da bir günde olur diye düşünüyorum adetliysen zaten 5dakikalik bir islem
minnos_annesi Alparslanim acı eşiği herkesin farklı ama şöyle siyleyeyim normal doğumdan korkup sezeryan olan biriyim ama spiral hiç anlamadım sinek ısırığı gibi bı acı o da zaten anlamadan bitiyor 5 saniye bir sızı sadece