Osgee01 Kızlar yoyko ayicikli oto koltuğu alan kullanma var mı nasıl .yada kendi oto koltuğundan memnun olan var mı
RundownMom Ben kullanıyorum. Ama kızı içinde tutamadığım için iyi mi kötü mü ne dedem yalan olur şimdi