Daha sabah ppost actim bebegim cok hasta oldugu icin sakaryada götürebileceğim duzgun bir doktor var mi diye burda sacma sapan cinsel içerikli yada baska postlar aciliyo yok kaynana yok gorumce gibi gibi masallah sozum meclisden disari ama herkesinde oldukca ilgisini cekiyo masallah onlarca yorum geliyo ama allah icin bir tanesi de cikip saglikla ilgili bisey sorulunca tek kelime etmiyo ne kadar dedikoduya egilimli bir milletiz yaa biz bu platformun amaci beebeklerimizle ilgili konulari konusmak ama oyle bisey olmus ki artik amacindan sasmis