Gulap-1234 Gerçekten iyi hissetmiyorum bu bitek bendemi var diyorum göğsüm yumuşacık Gece hariç dolu olmuyor şimdiden söyliyim dinlenme uyku mıral yeme içme anne çayı B12 vitamin solgar bestlak damla soğanı bulguru tahin pekmez ne biliyim herşey yiyorum zaten o yüzden kilo aldım Hakkınızı helal edin hepde bundan şikayetçiyim ama gelmiyor kızıma yetmiyor huysuzlaşıyor uyandırırken içim kız ediyor acaba Yeticekmi düşüncesi mama biberon almıyor kaşıkla oda zorla bi iki ölçek kızım 4aylık olucak kullanıp yada şunu yaptım kesinlikle işe yaradı diyeceğiniz nedir şimidden hakkını helal edin 😞😞
Mom14 Gulap-1234 benimde aynı ama bir süre sonra bebeğe yetcek kadar süt oluyo göğüste eskisi gibi olmasını bekleyemezsin internetten araştır bak istersen
Snglkmlalp Gulap-1234 çiş sayısı kilo alımı nasıl bebeğinizin. Benim de 3 aylık bebeğim. 1 aydan sonra göğüslerim yumuşadı. Dolu durmuyo Ama sağınca da geldiğini görüyorum emince de bi huzursuZluğu olmuyo. Doyuyo. Sen de az diye düşünme yumuşadı diye.
ToprakandMom Gulap-1234 göğüslerin yumuşacık olmasının sebebi süt olmaması değildir. İlk ayda göğüsteki damarla süt ile geriliyor. Sonradan alışıyor bu duruma ve göğüs sütü muhafaza etmeyi öğreniyor. Yani yumuşuyor fakat sür üretimi devam ediyor. Rezene kimyon çayı için bol bol ve en önemlisi stresten sütüm yetmiyor düşüncesinden uzak durun. Bu her şeyden önemli. Ve elbette biliyorsunuzdur emzirdikçe çoğalır süt. Emzirirken sakin olun güzel şeyler düşünün. Bağınızı kuvvetlendirmeye çalışın. Allah’ın izni ile artar.
ToprakandMom Gulap-1234 birde sağlık ocağı kontrollerinde ebeniz yetip yetmediğini söyleyecektir size. Kaka çiş takibi kilo alımı ile sizde anlayabilirsiniz.
Merveerctn Gulap-1234 bbm oğlum 5 aylık benm göğüslerim hep yumuşak göğüslerin yumuşaklığına bakmayın onlar çektikçe geliyo Allah ona gore onların rizkini veriyo sağım yapmak da gerçek süt miktarını vermez hep bnm sutum çok yetecek die kendinizi motive edin iyi düşünün iyi olsun😊😊
Zelisblt Göğsünüzn yumaşak olması sizin sütünüzün olmadığını anlamına gelmez, kızınız blki sürekli emmek isteyen bir bebek tir, kilo alımı ve ciş sayısı feln normlse sıkıntı yok bnce :)
78bb Gulap-1234 benim de öyle canım 8 aylık oldu artık hiç yetmiyor çok üzülüyorum yemekten iyice sistim gece yemek yiyip yatıyorum gece sütsüz kalmasın diye
Yigitefem23 Gulap-1234 kiz memenin yumusakligina bakma yetiyordur sütün.. benm 1 bucuk aylık benmde göğsüm gece haric gündüzleri yumuşak.. bebegin eskisine göre daha cok emdiği için göğsünde süt eskisk gibi birikmiyor onceden emsede yine süt kaliyodu gogsumuzde ama.simdi eskisi gibi olmayinca yetmiyor telaşına düşüyoruz oysa oyle bisi yok kendini korkutma
78bb Yigitefem23 geçtim ama gece sadece emmek istiyor öğlen uykusunda da emmek istiyor süt olmayanca sinirleniyor ısırıyor ağlıyor
Yigitefem23 78bb öğlen uykuda emzirmeyi bıraktirmaya mi calissan acaba. . Hem geceye daha birikir sütün.. emzik kullaniyor mu? Onunla uyumaya calisitrsan belki ise yarar.. boyle senin icin zor.olabilir
78bb Yigitefem23 yok canım denedim süt asla birikmiyor bebeğim de durmuyor kendi açıyor öemeyi uykusu gelince saldırıyo resmen bide yemek yersem sütüm oluyor ama tıka basa yemem lazım