Melindaninannesi ben çalışanlardan çok memnun kaldım . Şuan paketim bitti ama yinede arada gidiyorum. Dökülmeler kişiden kişiye değişiyor. Benim arkadaşım mesela dökülmesi harika oldu hiç çıkmıyor bile aradan nerdeyse 6 sene falan geçti 1 -2 çıkarsa çıkıyor onuda cımbızla alıyor. Benim tüyler çok sarı olduğu için öyle çok etki etmedi ama yinede güzel. Aris konya ya gidiyim dedim çok fiyat söyledi 🙄3.95o ₺ dedi bende düşünüyüm deyince dışarda arkadaşlar size yardımcı olur dedi hiç ilgilenen bile olmadı. Dr rabia hem temiz hemde ilgili