Ya kızlar bebeğim 8. Aya kadar emdi şuna 10 aylık mama veriyorum artık emmeyi bıraktı benim göğüslerim dümdüz ya sadece uçları var 🤭 çok çirkin görünüyor birşey giymek gelmiyor içimden yakışmadığını düşünüyorum :( eşimde rahatsız farkındayım ama hiç bana bunun hakkında yorum yapmadı şimdiye kadar. Emzirirken yine biraz dolgunluk vardı şimdi o da gitti dümdüz resmen erkek göğsü gibi :( estetik olmayı düşünüyorum bu konu hakkında yardımcı olur musunuz