Mermeral canımcım nerede oturuyosun serin bi yerde mi??gördüğüm kadarıyla bebişe 2 kat giydirmişsin hava çok sıcak zaten altlarında kocaman bezle duruyolar ben bi tek zıbınla tutuyorum biraz serinse kısa kollu zıbınla serin değilse kolsuz zıbınla tutuyorum her gün banyo yaptırıyorum ona rağmen terliyo sende biraz ince giydirsen 😊isilik oluyolar sıcaktan