Elifsaremmm havanın sıcaklığına göre değişiyor. Şu an 23 derecede 2.seviye fanla çalışıyor salondaki. Doğrudan çocuğun üzerine gelmeyecek şekilde ayarlıyoruz.
kendi odasındakini de uyutmaya gitmeden önce hızlı ayarda çalıştırıp oda serinledikten sonra sessize alıyorum. Gündüz 24 gece de 26 derecede sabit bırakıyorum.
oda sıcaklığı 25 derece civarında sabit kalıyor böyle yapınca bizim evde.
üzerinde de zıbın ve şort oluyor. Geceleri kısa pijamalarını giydiriyorum zıbın üstüne.
montessori yatağının çatı kısmına örtü yaptık böylece odasındaki klima doğrudan yatağına üflemiyor.
Sık sık havalandırmaya özen gösteriyorum odaları bir de.
şu an bulunduğumuz ilde nem çok fazla gerek kalmıyor ama önceden yaşadığım yerde çok kuru oluyordu hava, buhar makinası da kullanıyordum ara ara bu yüzden.