Kızlar solomom kanguru aldım bacak yeri çok ayrı geldi gözüme gittim ebebekten bitanede babyplus aldım sanki bebeğim içinde rahat edemiyor biyerimi acıyor diye içim içimi yiyor. Acaba sevmediğinden mi hıysuzlanıyor. Birde erkek bebek acaba diyorum alttan çok mu baskı oluyor yani orasımı acıyor acaba? Sizinkiler içinde rahatmı erkek bebeği olanlar?