Merlinn kızım 4.5 aylıkken doktor kilosu az olduğu için mama + ek gıdaya başla dedi sebze çorbası meyve püresi fln ver dedi bende havuç patates kabakla başladım 3 ünü sebze çorbası yaptım armut muz fln verdim ama çok değil bi sıkıntı yok şimdilik kakasının pütürlü olması dışında haftaya kendi doktoruna götürücem ona daha detaylı sorucam doktorunuza danışmadan başlamayın bana farklı doktor normalde 6 aydan önce ek gıda verdirmiyoruz ama kilosu az bebeklere öneriyoruz sende başla demişti ve kızım nerdeyse yemeklere saldıracak gibi ağzını şapırdatıyor 1 aydır bende dayanamayıp veriyorum