Anneler kızım sol göğsümü emerken rahat olamıyor. 1 haftadır iyiydi şimdi 3 gündür yine felaket acıyor, göğüs ucunun dibinde kızarıklık ve hassasiyet var, uç kısmında da nokta nokta kan toplanmış, ucu sürekli sert ve acımaktan ziyade ağrıyor. Var mıdır uygulayıp faydasını gördüğünüz bir çaresi?